KONTAKT KUNDESERVICE
Alle henvendelser fra private kunder behandles i første omgang af en kundeansvarlig hos din autoriserede DS – forhandler.
Den kundeansvarlige undersøger og vurderer din henvendelse og vil, i samarbejde med DS Automobiles Danmark, enten selv besvare din henvendelse eller sørge for, at din henvendelse besvares af en relevant fagperson.
Kontakt din forhandler, hvis du har spørgsmål til:
• Køb/salg af bil eller reservedele
• Booking af servicebesøg eller reparationer
• Reklamationer under fabriksgarantien
• Tekniske og produktrelaterede spørgsmål
• Opvejning / anhængervægt
• COC- dokumenter
• Serviceaftaler
Har du spørgsmål eller brug for hjælp, er du også velkommen til at kontakte os via kontakformularen.
For at kunne behandle din henvendelse opbevarer og behandler vi dine persondata. Du kan læse mere om vores persondatapolitik HER
Serviceaftaler:
Har du spørgsmål vedrørende priser, oprettelse eller indholdet af serviceaftaler, bedes du kontakte din DS-forhandler. Har du spørgsmål vedrørende en eksisterende serviceaftale, kan du skrive en e-mail til serviceaftaler@kwbruun.dk med oplysninger om aftalenummeret eller bilens registreringsnummer i emnefeltet.
Leasingaftaler:
Har du spørgsmål vedrørende priser, oprettelse eller indholdet af leasingaftaler, bedes du kontakte din DS- forhandler. Har du spørgsmål vedrørende en eksisterende serviceaftale, bedes du rette henvendelse i henhold til kontaktoplysningerne i din aftale.
DS Automobiles Danmark
K.W. Bruun Automotive A/S
Hovedvejen 1
2600 Glostrup
Danmark
CVR: 63557218